Ellen Wynia, eigenaresse van NAN, schreef zich in voor het gratis traject social media & content creatie. Samen met de studenten van Zadkine stelde Ellen een doel op; meer online zichtbaarheid genereren voor hun merk NAN. NAN is een zakelijk kledingmerk voor vrouwen en wordt verkocht via de NAN webshop en NAN Brandboutique.
Enthousiaste studenten van Zadkine gingen aan de slag met het vraagstuk. De studenten zaten aan de start van het traject uitgebreid aan tafel met opdrachtgever Ellen. Ellen had graag meer contactmomenten gewild met de studenten. Voor haar gevoel had ze haar concept beter moeten toelichten naar de studenten toe. Dan hadden ze mogelijk nog een beter, passender resultaat gehad. De ondernemer ontving aan het eind een verslag met praktische tips waar je als ondernemer direct mee aan de slag kan.
"Er waren een aantal tips waar ik echt wat mee kan!"
Aanrader voor andere mkb’ers
Ellen vindt het fijn dat de studenten haar konden helpen, en dat zij de studenten ook hielp met het overdragen van haar kennis, tips en informatie voor hun toekomstige carrières. Ellen is blij met het resultaat en neemt graag nog een keer deel aan één van de trajecten. De ondernemer raadt het andere mkb’ers van harte aan!
‘’Het hele traject is heel cool. De expertise van het jonge talent is waardevol voor ondernemers. Ik heb veel geloof in het traject en hecht er waarde aan dat we met elkaar mooie dingen kunnen neerzetten.’’
Digiwerkplaats Rijnmond én het aangesloten onderwijs waardeert de feedback van deelnemende ondernemers enorm. Zo wordt nu beter gelet op het aantal contactmomenten met de ondernemer. De samenwerking tussen talent en ondernemer gaat zo steeds beter!
Lees hier alle inspirerende succesverhalen